niedziela, 22 grudnia 2019

5 Złote Myśli z poematu GDY NIE MA RÓŻY - polskiej pisarki E. Kaivochats

piękne cytaty z książki Kaivochats poemat literacki, wiersze, poezja


ZŁOTE MYŚLI polskiej pisarki z poematu GNMR


Każdy najtwardszy kamień da się skruszyć...
I każde morze z pomocą Słońca można osuszyć

Rozdz. 33 OSIOŁ / 11 akapit z książki "Gdy Nie Ma Róży" E. Kaivochats



PAMIĘTNIK PISARKI:
W grudniu 18.12.2019 roku postanowiłam wydrukować poemat literacki pt.: "Gdy Nie Ma Róży" w ilości 3 sztuki na własne potrzeby. To postanowienie wiązało się z zaprojektowaniem okładki. Na stronie "pixabay" z darmowymi obrazkami znalazłam piękną ilustrację z dwoma różyczkami i niebiesko-czerwoną abstrakcją. Po odwróceniu ilustracji, czyli przestawieniu, by róże były na głównej stronie musiałam zapełnić czymś tył książki. Najpierw postanowiłam wypisać z tyłu wszystkie tytuły zawarte w pięknym utworze pisanym wierszem. Zadanie nie było łatwe - na jednej stronie należało zmieścić 67 tytułów. Po wielu trudach zmieniłam koncepcję i tył okładki wypełniłam cytatem z książki GNMR:
"Każdy najtwardszy kamień da się skruszyć... 
I każde morze z pomocą Słońca można osuszyć".













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz